Trzmiel - 2008-03-08 20:33:34

Chyba mamy już poważny problem z sojuszem PKs SE. Jak tak dalej pójdzie, wyzerują nas i będzie po zabawie. Ja najbardziej jestem zainteresowany unieszkodliwieniem graczy: kpiotreq i archibald. Powinniśmy dążyć do zawarcia z nimi sojuszu ale aby do tego doszło trzeba ich przekonać, że nie warto z nami wojować gdyż osłabia to obie strony. Proponuję zrobić tak:
- niech wszyscy atakowani przez PKs SE budują deffa (ale najpierw każdy musi mieć ze 2 kryjówki na 10 poziomie - jak widzę ile dajecie im surówki to aż mi się płakać chce). Potrzebny będzie koordynator deffa, bo obecny chyba zapomniał o swojej funkcji. Pomoc w obronie musi być obowiązkiem.
- dwie osoby które siedzą na travianie 24h niech budują offa. Patrząc na raporty ok 200 offa powinno unieszkodliwić obu agresorów. Oni grają bardzo ofensywnie i nie sądzę aby mocno inwestowali w deffa. Gdy trochę im przytrzemy nosa, do akcji powinien przystąpić dyplomata z ofertą pokoju. Oni nie są głupi i będą wiedzieć, że długa wojna zrujnuje jedną i drugą stronę, a wzmocni naszych przyszłych wrogów.

Co Wy na to?

Trzmiel - 2008-03-09 19:56:33

Spoko, nie mam do Ciebie pretensji, ja też nie mam czasu na granie 24h.
Proponuję poinformować ludzi ,że w przypadku ataku mają prosić o pomoc koordynatora deff. Nie jest to ich przywilej tylko obowiązek. Jeśli pozwalają się farmić to znaczy, że zasilają w surkę naszych wrogów. Trzeba im rozesłać formularz jak mają prosić o pomoc (godzina ataku, własny def, mury, spichlerz itp).
I musisz wyznaczyć swojego zastępcę - najlepiej takiego który gra w godzinach w których Ty zwykle jesteś nieobecny. Prośba o deffa musi iść do obu koordynatorów a Ci dopiero niech rozsyłają wiadomość do wszystkich.

Trzmiel - 2008-03-09 20:11:19

Przykładowy szablon prośby o deffa:
1.Godzina ataku: (wycięty z miejsca zb.):

2.Posiłki do:(link do osady atakowanej)

3.Atakuje:(gracz ;osada; link do osady atakującej)

4.własny def:(pisać tylko przybliżoną ilość)

6.Mury:

7.Spichlerze:

8.Idą katasy?:

Thorgal - 2008-03-10 15:36:01

Widzę, że ktoś oprócz mnie zainteresował się sprawą defa.
Rzekomo sitterzy mieli rozwiązać problem wycieku sury, ale efekty są marne.
Nie mówię o sojuszach atakujących ,ale nawet o pojedynczych graczach (np.Mustang72)którzy robia co chcą , bez żadnego echa.Czy my nie mamy siły aby ich przepędzić?
Może powinniśmy zmienić nazwe sojuszu na:FARMA.

Popieram ofensywny styl gry, bo tylko wtedy będziemy mocni i wszyscy beda sie z nami liczyć!!!

Baltazzar - 2008-03-10 15:37:58

Trzmiel jesteś zainteresowany zostać koordynatorem Deffa ??? Bo obecny nie ma zbytnio czasu na grę.

Trzmiel - 2008-03-10 16:17:56

Wybrałem sobie galów bo właśnie nie bardzo mam czas na grę (gram tylko w tygodniu w godzinach pracy :-) i nastawiałem się na grę defensywną.
Koordynatorem powinien być ktoś kto jest bardziej dyspozycyjny.
Tak czy siak koordynatorów powinno być dwóch. Ja mogę być tym drugim :-)

Baltazzar - 2008-03-10 16:24:05

Możesz być, ale sam napisałeś, że masz mało czasu grać. Pomyślimy.

Trzmiel - 2008-03-11 15:44:20

Tak ale raz się nadzieją na wioskę z deffem i przestaną ją atakować, za to przetrzepią pozostałe i w tym czasie odbudują stracony off. Albo zaczną rozsyłać fejki i już nie będziemy wiedzieć gdzie stawiać deffa. Oni są naprawdę nieźli i tylko poprzez pokazanie im, że mogą od nas oberwać możemy coś zyskać (powinniśmy dążyć do podpisania z nimi sojuszu). Dlatego oprócz deffa musimy mieć offa którym skontrujemy ich atak. I gdy będą lizać rany powinniśmy wyjść z ofertą sojuszu.

hirek_hirek - 2008-03-12 19:05:21

ja jestem z reguły codziennie;] jak jestem u siebie to mam cały czas włączony :) więc ewentualnie proponuję swoją pomoc w konstruowaniu deffa :)

Trzmiel - 2008-03-15 21:56:46

No to już dawać hirka na koordynatora deff.

kris69 - 2008-03-16 15:22:26

Hirek - powodzenia i szczęścia (a to sprzyja lepszym czyt. NAM)

hirek_hirek - 2008-03-17 17:18:48

już rozpocząłem swoją prace na pozycji koordynatora deff :) mam nadzieję że współpraca całego sojuszu w tym zakresię będzie udana :) ale jak już rozsyłałem :) ważne jest informowanie o stanie wojska i o atkach;]

Gravity - 2008-03-18 20:21:47

hm, a jakby tak zrobić zrzutkę surowców, założyć osdadkę pełną zboża i tam produkować wojo wtedy koordynator deff mógłby wedle uznania wysyłać je komu potrzeba. No i ewentualnie jak ktoś będzię miał taką potrzebę tam przechować swoje wojsko. Co o tym sądzicie??
Pozdrawki dla wszystkich

Lady Eve - 2008-03-19 07:29:59

Gravity napisał:

hm, a jakby tak zrobić zrzutkę surowców, założyć osdadkę pełną zboża i tam produkować wojo wtedy koordynator deff mógłby wedle uznania wysyłać je komu potrzeba. No i ewentualnie jak ktoś będzię miał taką potrzebę tam przechować swoje wojsko. Co o tym sądzicie??
Pozdrawki dla wszystkich

hmm... ciekawy pomysł ale nie wiem czy by wypalił...

Lady Eve - 2008-03-19 14:32:08

wiecie, ale oczywiście ta osada będzie musiała mieć też sporo własnego woja bo na pewno będą ją atakować i wybijać nasze wojsko.... Tak to pomysł dobry...

Gravity - 2008-03-19 16:20:54

O to mi właśnie chodziło żeby tam produkować wojsko. Najlepiej byłoby założyć osadę z 15 polami zboża, a na samą produkcję wojska podsyłać surowce :D

Trzmiel - 2008-03-21 11:25:44

Pomysł dobry tylko niech się zgłosi ktoś kto ma takiego 15 cropowca. Ja mam na oku 9 cropowca i mógłbym już założyć nową wioskę ale boję się to zrobić bez deffa. A tego nie moge zbudować bo PKSy ciągle mnie atakują...

Lady Eve - 2008-03-21 13:01:24

to napisz do hirka to zorganizuje jakieś wsparcie...

Trzmiel - 2008-03-25 11:40:38

Hirek, koniecznie trzeba zacząć budować wspólnie deffa. Nie tam, że każdy sobie naprodukuje 20 wojaków i czeka na atak bo to  nie ma sensu. Szkolimy wojo i wysyłamy w jedno miejsce. Jak będzie z 500 sztuk to dopiero mozemy zaczać angażować chlopaków w bitwy.
Ustal gdzie będziemy zbierać tego deffa. I trzeba będzie kontrolować dostawy zboża.

Baltazzar - 2008-04-27 14:14:23

Tak więc się zastanowiłem i postanowiłem, że mój 15-cropowiec będzie naszą osadą w której będziemy produkować cały czas deffa.

kubelek - 2008-04-30 09:03:29

a ja to sobie mysle tak ze wazne jest jak wykorzystac wojsko i wiadomosci
oto przyklad :
jesli kogos atakuje gracz x i idzie do niego 6h to atak i powrot trwa 12h
wiec dlaczego nie dostajemy info ze atakuje wlasnie x chetnie jesli sie wyrobie w czasie wysle na niego mego offa a defa podesle do atakowanego
w taki sposob zabiore surke atakujacemu i pomoge atakowanemu
do takiego stanu rzeczy potrzebny mass dla wszystkich
prosba o deff tez jest czybsza jesli ktos wysle masa to moga pomoc wszyscy co sa online
i jescze jedna sprawa do koordynatora deff
deff w calosci mosi wchodzic w jednym momencie wiec przeliczac czas podrózy i ustawic dak zeby wejscie mialo czas nie dluzszy niz 5 min jesli jedna osoba przysle defa o 12 a druga o 16 to w cztery godziny mozna wybic i jednego i drugiego szkoda wojska

www.yaoi-of-manhattan.pun.pl www.dobrzyniak.pun.pl www.opowiadaniarp.pun.pl www.budownictwo-wst.pun.pl www.bloog-o-howrse.pun.pl