HORDA

Forum poświęcone grze Travian, sojuszowi HORDA na świecie s12.


#16 2008-03-19 16:20:54

Gravity

Nowy użytkownik

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-02-28
Posty: 7
Punktów :   

Re: PKs SE - strategia

O to mi właśnie chodziło żeby tam produkować wojsko. Najlepiej byłoby założyć osadę z 15 polami zboża, a na samą produkcję wojska podsyłać surowce


Każdy człowiek jest jak księżyc - ma swoją drugą stronę, której nie pokazuje nikomu.

Offline

 

#17 2008-03-21 11:25:44

Trzmiel

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-02-18
Posty: 20
Punktów :   

Re: PKs SE - strategia

Pomysł dobry tylko niech się zgłosi ktoś kto ma takiego 15 cropowca. Ja mam na oku 9 cropowca i mógłbym już założyć nową wioskę ale boję się to zrobić bez deffa. A tego nie moge zbudować bo PKSy ciągle mnie atakują...

Offline

 

#18 2008-03-21 13:01:24

Lady Eve

Użytkownik

Skąd: Ostrołęka
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 48
Punktów :   

Re: PKs SE - strategia

to napisz do hirka to zorganizuje jakieś wsparcie...


Nigdy nie można odkryć siebie do końca, a co dopiero innych ...

Offline

 

#19 2008-03-25 11:40:38

Trzmiel

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-02-18
Posty: 20
Punktów :   

Re: PKs SE - strategia

Hirek, koniecznie trzeba zacząć budować wspólnie deffa. Nie tam, że każdy sobie naprodukuje 20 wojaków i czeka na atak bo to  nie ma sensu. Szkolimy wojo i wysyłamy w jedno miejsce. Jak będzie z 500 sztuk to dopiero mozemy zaczać angażować chlopaków w bitwy.
Ustal gdzie będziemy zbierać tego deffa. I trzeba będzie kontrolować dostawy zboża.

Offline

 

#20 2008-04-27 14:14:23

Baltazzar

Administrator

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2008-02-02
Posty: 56
Punktów :   

Re: PKs SE - strategia

Tak więc się zastanowiłem i postanowiłem, że mój 15-cropowiec będzie naszą osadą w której będziemy produkować cały czas deffa.


Pierwsze westchnienie miłości to ostatnie westchnienie rozumu.

© by Baltazzar™

Offline

 

#21 2008-04-30 09:03:29

kubelek

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2008-04-11
Posty: 2
Punktów :   

Re: PKs SE - strategia

a ja to sobie mysle tak ze wazne jest jak wykorzystac wojsko i wiadomosci
oto przyklad :
jesli kogos atakuje gracz x i idzie do niego 6h to atak i powrot trwa 12h
wiec dlaczego nie dostajemy info ze atakuje wlasnie x chetnie jesli sie wyrobie w czasie wysle na niego mego offa a defa podesle do atakowanego
w taki sposob zabiore surke atakujacemu i pomoge atakowanemu
do takiego stanu rzeczy potrzebny mass dla wszystkich
prosba o deff tez jest czybsza jesli ktos wysle masa to moga pomoc wszyscy co sa online
i jescze jedna sprawa do koordynatora deff
deff w calosci mosi wchodzic w jednym momencie wiec przeliczac czas podrózy i ustawic dak zeby wejscie mialo czas nie dluzszy niz 5 min jesli jedna osoba przysle defa o 12 a druga o 16 to w cztery godziny mozna wybic i jednego i drugiego szkoda wojska

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.swordclan.pun.pl www.bleachfrpg.pun.pl www.thesims2.pun.pl www.skokitrener.pun.pl www.tril2010.pun.pl